Kup Voucher

WARTO WIEDZIEĆ

Rezerwacje

Rezerwacja bezpośrednio w hotelu jest szybka i komfortowa. Wystarczy zadzwonić pod numer telefonu +48 756 299 900 lub wysłać e-mail na adres rezerwacja.online@platinum-mountain.pl

Można także skorzystać z silnika rezerwacji na stronie hotelu, by samodzielnie przejść cały proces – od wyboru pokoju i terminu, poprzez usługi dodatkowe, do potwierdzenia rezerwacji i opłaty zadatku.

Telefonicznie:

Podczas rozmowy ze specjalistą ds. rezerwacji gość wybiera termin pobytu oraz standard pokoju wraz z ewentualnymi usługami hotelowymi.

Po zakończeniu rozmowy, rezerwacja jest wprowadzana do systemu, a do zamawiającego jest wysyłany mail z potwierdzeniem rezerwacji, zawierający imię i nazwisko rezerwującego, termin pobytu, informację o rodzaju zakwaterowania, całkowitej należności za pobyt oraz zadatku wysokości 30% całej kwoty, który należy wpłacić przelewem internetowym w ciągu 7 dni. Brak wpłaty zadatku w tym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.

Po zaksięgowaniu wpłaty zadatku, hotel przesyła potwierdzenie płatności wraz z fakturą zaliczkową.

Wybierając opcję bezzwrotną pobytu, Gość powinien wpłacić całą należność od razu lub w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji.

Mailowo:

Po mailowym ustaleniu szczegółów pobytu i otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji z adresu rezerwacja.online@platinum-mountain.pl, procedura płatności jest taka sama, jak przy rezerwacji telefonicznej.

Przez WWW:

Po samodzielnym ustaleniu szczegółów pobytu przez silnik rezerwacji na stronie WWW hotelu, Gość otrzymuje mailowe potwierdzenie złożenia rezerwacji z prośbą o zapłacenie zadatku wysokości 30%. Procedura płatności jest taka sama, jak przy rezerwacji telefonicznej i mailowej, z tym że tutaj, oprócz przelewu internetowego, Gość może wykorzystać także szybką płatność online oraz płatność kartą kredytową.

Uregulowanie reszty należności za pobyt następuje w recepcji hotelu. Rachunek można opłacić gotówką w PLN lub kartą kredytową. Podczas meldunku w hotelu Gość jest zobowiązany wnieść także opłatę miejscową, za każdą dobę pobytu, wynoszącą 2,40 zł/osoba.

Aby anulować rezerwację z możliwością odwołania, należy skontaktować się mailowo z działem rezerwacji i sprawdzić warunki jej unieważnienia. Po ustaleniach, prośbę o anulowanie należy przesłać na adres rezerwacja.online@platinum-mountain.pl

Przy zachowaniu wszystkich niezbędnych warunków anulowania rezerwacji z prawem do zwrotu środków, pieniądze będą zwrócone w ciągu 21 dni na konto bankowe.

Vouchery

Tak. Platinum Mountain Hotel & SPA oferuje dwa rodzaje voucherów – kwotowe oraz pobytowe. Oba są doskonałym prezentem dla bliskich oraz partnerów biznesowych.

Voucher kwotowy daje obdarowanemu swobodę w decydowaniu o czasie i sposobie jego wykorzystania.

Zawiera imię i nazwisko Gościa, wartość prezentu w PLN oraz ostateczny termin ważności. Nie zawiera natomiast konkretnej daty pobytu oraz standardu pokoju hotelowego i usług dodatkowych, jak np. zabiegi SPA, dzięki czemu osoba, która go otrzymuje, może wybrać dogodny termin przyjazdu i wyjazdu lub przeznaczyć voucher do wykorzystania tylko w SPA lub restauracji.

Aby go wykorzystać, należy obowiązkowo skontaktować się bezpośrednio z działem rezerwacji, by ustalić termin i formę pobytu: rezerwacje.online@platinum-mountain.pl, +48 756 299 900

Voucher pobytowy jasno określa datę i rodzaj pobytu. Warto, by kupujący voucher wiedział, czy osoba, która go otrzyma będzie mogła wykorzystać pobyt w wybranym terminie.

Zaletą vouchera pobytowego jest całkowite pokrycie kosztów pobytu w hotelu, co oznacza, że obdarowany nim Gość nie ponosi kosztów związanych z usługą hotelową, ale może dokupić sobie dodatkowe świadczenia w hotelu (SPA, restauracja, lobby bar), jeśli voucher ich nie zawiera.

Aby go wykorzystać, należy obowiązkowo skontaktować się bezpośrednio z działem rezerwacji, by potwierdzić pobyt i zweryfikować dane osobowe: rezerwacje.online@platinum-mountain.pl, +48 756 299 900

Należy najpierw skontaktować się bezpośrednio z działem rezerwacji Platinum Mountain Hotel & SPA: rezerwacje.online@platinum-mountain.pl, +48 756 299 900.

Polski Bon Turystyczny

Oczywiście. Wszystkie informacje dotyczące uzyskania bonu oraz terminów i warunków rozliczania rezerwacji przy jego pomocy znajdują się na podstronie Bonu Turystycznego.

Pobyt

Doba hotelowa zaczyna się o 16:00, a kończy o 11:00 następnego dnia.

Tak, silnik rezerwacji zawiera aktualny kalendarz i cennik pobytów.

Tak, śniadania i wszystkie inne posiłki dla gości hotelu i apartamentów są w głównym budynku. Między Platinum Apartments a hotelem nie ma zabudowanego łącznika. Goście apartamentów, aby dojść na posiłek, muszą przejść przez dziedziniec resortu (80-300 m).

Nie, odległość między apartamentami i hotelem wynosi 80-300 metrów.

Hotel ma wiele pokojów z widokiem na góry i las, ale nie ma możliwości zarezerwowania takiego pokoju. Warto jednak wyrazić taką preferencję, podczas składania rezerwacji lub w dowolnym czasie poprzedzającym przyjazd do hotelu, przy czym hotel nie gwarantuje jej spełnienia. W Platinum Mountain Hotel & SPA Gość rezerwuje i opłaca konkretny typ pokoju, nie jego położenie względem widoku.

Tak, każdy z pokojów hotelowych i apartamentów resortu ma balkon lub taras.

Serwis hotelowy

Tak, dodatkowo wymieniane są ręczniki (pozostawione na podłodze), uzupełniane kosmetyki oraz zapasy wody i herbaty.

UWAGA

W związku z obecną sytuacją epidemiczną, obowiązującymi przepisami i zasadami higieny Room Service w trakcie pobytów odbywa się wyłącznie na wyraźną prośbę Gości.

Zamawianie bezpłatnej usługi odbywa się telefonicznie:
+48 756 299 902 | wewnętrzny 902
w godzinach: 8:00 – 18:00

  • Room Service zawiera wyłącznie:
  • Wymianę ręczników pozostawionych na podłodze
  • Wyniesienie śmieci
  • Uzupełnienie kosmetyków, papieru toaletowego, kawy i herbaty

Pościel jest zmieniana na życzenie Gościa. Cena usługi: 80 zł

UWAGA

W związku z obecną sytuacją epidemiczną, obowiązującymi przepisami i zasadami higieny Room Service w trakcie pobytów odbywa się wyłącznie na wyraźną prośbę Gości.

Zamawianie bezpłatnej usługi odbywa się telefonicznie:
+48 756 299 902 | wewnętrzny 902
w godzinach: 8:00 – 18:00

  • Room Service zawiera wyłącznie:
  • Wymianę ręczników pozostawionych na podłodze
  • Wyniesienie śmieci
  • Uzupełnienie kosmetyków, papieru toaletowego, kawy i herbaty

Tak, pranie koszul, sukienek i innych elementów garderoby to usługa dodatkowo płatna.

Uwaga: Ze względu na pandemię COVID-19 usługa jest zawieszona.

Parking i garaż

Tak, w hotelu jest monitorowany parking i garaż dla samochodów osobowych. Miejsca w garażu trzeba rezerwować z wyprzedzeniem – na etapie rezerwacji.

Parking ma 111 miejsc postojowych.

Garaż pomieści 36 samochodów osobowych.

Parking – 30 zł/doba. Garaż – 60 zł/doba.

Ładowanie Samochodów Elektrycznych

Tak, w resorcie znajdują się 4 stacje ładowania:

  • Uniwersalne – parking na dziedzińcu
  • Tesla – parking na dziedzińcu
  • Porsche – w garażu przy stanowiskach 34-37

Parametry ładowarek Porsche:

  • Maks moc 11 kW
  • Natężenie 16A 3 fazy
  • Napięcie 400 V
  • Wtyk do infrastruktury CEE 400V/16A, 3 fazy
  • Długość kabla do infrastruktury 0,9m
  • Wtyk do gniazda w samochodzie Typ 2
  • Długość kabla samochodu 4,5 m
  • Wyłącznik różnicowo-prądowy Typ A, (AC:30 mA) + DC: 6mA
  • Klasa ochrony IP 55
Bagaż

Tak. Bagażownia jest przy recepcji.

Oddanie na przechowanie bagażu, własnego roweru i większych zabawek dla dzieci jest możliwe w trybie 24/7. Z bagażowni można korzystać zarówno przed zameldowaniem, jak i po zakończeniu pobytu.

Usługa jest bezpłatna, przeznaczona dla gości Platinum Mountain Hotel & SPA oraz Platinum Apartments.

SPA i wellness

Tak. Składa się z luksusowych salonów zabiegowych Dr Irena Eris Beauty Partner oraz trzech basenów, kompleksu saun, a także stanowisk do schładzania oraz masażu powietrznego i floatingu, wanien jacuzzi, szatni.

Goście hotelu oraz Platinum Apartments, Bossa Nowa i Five Seasons mogą, w ramach pobytu, korzystać z basenów, saun, jacuzzi i strefy floatingu. Natomiast zabiegi w salonach Dr Irena Eris Beauty Partner są dodatkowo płatne wg cennika zawartego w menu zabiegów  oraz wymagają wcześniejszego umówienia w recepcji SPA: spa@platinum-mountain.pl, +48 756 299 904.

Tak, w strefie SPA są takie szafki. Za rzeczy pozostawione na basenie poza szafką, bez opieki, obiekt nie odpowiada.

Salony zabiegowe Dr Irena Eris Beauty Partner

  • Codziennie 9:00 – 21:00

Basen & SPA

  • 9:00- 20:00 dla wszystkich Gości (13:00 – 13:30 przerwa na dezynfekcję)
  • 20:00- 21:00 – tylko osoby dorosłe (brodzik wyłączony)

Basen Letni (sezonowo)

  • 10:00 – 20:00

Pool Bar (sezonowo)

  • 10:00 – 19:00

Sezonowy basen zewnętrzny, baseny wewnętrzne – rekreacyjny (9,5×9,5m, głębokość 1,2m) i pływacki (17,5×7,45m, głębokość 1,4m), basen dla małych i dużych dzieci (7,6×7,5m, głębokość 0,5m)

Infrared (40-50 st. C, wilgotność 10%),

biosauna (45-60 st. C, wilgotność 40%),

łaźnia parowa (30-60 st. C, wilgotność 100%),

sauna fińska (70-120 st. C, wilgotność 10%).

Tak, choć rekomendujemy, by w saunach przebywać w bawełnianych ręcznikach, bo jest to zdrowsze dla skóry.

Tak. Mogą w nich przebywać tylko osoby powyżej 18 roku życia.

Tak. Ma 0,5 m głębokości, ozonowaną wodę i gejzery.

Dzieci do lat 12 muszą być pod w strefie basenowej pod opieką swoich rodziców lub innych dorosłych opiekunów. Małoletnie osoby niepełnosprawne, w wieku powyżej 12 lat muszą mieć pisemną zgodę na przebywanie w strefie basenowej od swojego opiekuna.

Tak. Masaże są wykonywane w salonie Dr Irena Eris Beauty Partner po wcześniejszym rezerwacji w recepcji SPA: spa@platinum-mountain.pl, +48 756 299 904.

Uwaga: Ze względu na pandemię COVID-19 nie wykonujemy makijaży.

Zabiegi na twarz, okolice oczu, ciało, stopy i dłonie. Wśród nich znajdują się zabiegi liftingujące, odżywcze, regenerujące oraz złuszczające. W ofercie są specjalne pakiety dla kobiet w ciąży, mężczyzn i nastolatków. Warto sprawdzić informacje szczegółowe i cennik zabiegów

Uwaga: Ze względu na pandemię COVID-19 nie wykonujemy makijaży.

Restauracja i bar

Restauracja Regionalne Talerze oferuje dania i desery, które łączą karkonoskie inspiracje z europejskimi trendami kulinarnymi. Lokal zaprasza gości 7 dni w tygodniu, w godzinach 14:00 – 22:00. Warto poznać menu restauracji i zarezerwować stolik, wysyłając mail na adres: mikolaj.lisiecki@platinum-mountain.pl

Palladium Cafe & Lobby Bar to doskonałe miejsce na relaksujący koktajl i biznesową kawę. Nowoczesne wnętrza z wyjściem na taras i widokiem na las są do dyspozycji gości 7 dni w tygodniu, w godzinach: 10:00 – 24:00. Zapraszamy do lektury menu koktajli, win, deserów i przekąsek Palladium Cafe & Lobby Bar.

Uwaga: godziny otwarcia mogą ulec zmianie podczas imprez i tzw. „wysokich sezonów”.

Godziny otwarcia

Recepcja: 24/7

Restauracja Regionalne Talerze: 14:00 – 22:00

Palladium Cafe & Lobby Bar: 10:00 – 00:00

Dr Irena Eris Beauty Partner: 9:00 – 21:00

Basen & SPA: 09:00 – 21:00 (13:00 – 13:30 przerwa na dezynfekcję, 20:00 – 21:00 wellness tylko dla dorosłych)

Basen Letni (sezonowo) 10:00 – 20:00

Sala zabaw/Pokój gier i bajek: 09:00 – 21:00

Siłownia: 24/7 (tylko dla Gości)

Informacja Turystyczna: 9:00 – 17:00

Wypożyczalnia Rowerów (sezonowo): 9:00 – 17:00

Uwaga: godziny otwarcia mogą ulec zmianie podczas imprez i tzw. „wysokich sezonów”.

Godziny posiłków

W godzinach: 07:30 – 11:00

W godzinach: 16:00 – 19:00

Dzieci

Tak, podczas zameldowania na karcie pobytowej należy obowiązkowo wpisać liczbę dzieci oraz daty ich urodzenia.

Cena za pobyt osoby małoletniej jest uzależniona od jej wieku oraz sezonu i aktualnego obłożenia obiektu. Występują 3 kategorie cen dla dzieci w wieku:

  • 0-4 lat – pobyt bezpłatny, bez świadczeń dodatkowych w postaci osobnej pościeli*, ręczników i osobnego miejsca do spania

  • 5-12 lat

  • 13-18 lat

 

*Na Państwa życzenie jest możliwość dostarczenia pościeli dziecięcej, bez dodatkowych opłat.

Tak. Są dodatkowo płatne, 35 zł od doby hotelowej. Dla dzieci w wieku 0-4 lat. W łóżeczku jest pościel dla malucha.

Tak. W hotelowym Play Roomie jest małpi gaj, suchy basen ze zjeżdżalnią oraz wygodna sofa dla opiekunów. Dodatkowo, dzieci mogą także korzystać z Game Room, tuż obok Play Room, w którym można korzystać z gier na konsoli i stołów multimedialnych.

Uwaga: W związku z aktualnie nałożonymi obostrzeniami COVID-19 wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób.

 

Tak. W strefie basenowej jest oddzielny, przytulny basen dla małych i dużych dzieci – o głębokości 50 cm i temperaturze wody 34 st. C. Basen jest wyposażony w gejzery, a jego woda jest ozonowana, dzięki czemu nie szczypie w oczy jak woda chlorowana. Tuż obok niecki są leżaki, na których dorośli mogą odpoczywać, pilnując maluchów.

Tak. W czasie świąt i wydarzeń hotel organizuje animacje z udziałem grup wykwalifikowanych animatorów. Większość tych zajęć jest bezpłatna, ale czasem, np. podczas Sylwestra dla Dzieci, wymagana jest dodatkowa opłata za każdego uczestnika.

Tak, jest dopasowane gramaturą i składem do dziecięcych preferencji. Oferuje naleśniki z owocami, zupkę pomidorową, popsy z kurczakiem i frytkami oraz inne pyszności.

Dodatkowo, posiłki w ramach śniadań i obiadokolacji są zróżnicowane i można swobodnie komponować ich skład oraz rozmiar, także dla maluchów. Menu śniadaniowe i obiadowe zawiera wszystkie podstawowe produkty, z których można ułożyć posiłek, także z wykluczeniem alergenów, np. glutenu i nabiału.

Pokój gier dla większych dzieci i nastolatków jest wyposażony w konsole do gier oraz interaktywne stoły z grami dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Zwierzęta

Tak. Platinum Mountain Hotel & SPA jest przyjazny zwierzętom. Dlatego w pokojach można przebywać ze zwierzęciem domowym. Ze względu na dobro Alergików, ilość pokojów przeznaczonych na pobyty ze zwierzęciem jest ograniczona, dlatego pobyt z psem lub kotem należy zgłosić już na etapie rezerwacji.

Więcej informacji o pobycie wraz ze zwierzętami dostępne w zakładce Pobyt z pupilem.

Za pobyt czworonożnego pupila należy zapłacić 50 zł za każdą dobę. Płatność należy uregulować na etapie składania rezerwacji. Niezgłoszenie pobytu zwierzęcia przy zameldowaniu jest równoznaczne z doliczeniem Gościowi dodatkowej opłaty wysokości 500 zł.

Właściciel zwierzęcia obowiązkowo musi posiadać jego książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami, m.in. przeciw wściekliźnie. Obowiązkowe są także kaganiec i smycz.

Wypożyczalnia sprzętu sportowego

Tak. W wypożyczalni sprzętu sportowego można wynająć sezonowy sprzęt sportowy – m.in. narty, sanki i rowery.

Wypożyczalnia sprzętu sportowego jest czynna (sezonowo) 7 dni w tygodniu, w godzinach: 09:00 – 17:00

Uwaga: godziny otwarcia mogą ulec zmianie podczas imprez i tzw. „wysokich sezonów”.

Wycieczki i atrakcje

Tak. Hotel przez cały rok sprzedaje bilety na wycieczki z przewodnikiem najlepszych, regionalnych biur podróży. Wśród kierunków wypraw jest Praga, Drezno i inne ciekawe destynacje.

Tak. Przewodnik Platinum zabiera Gości hotelu na górskie spacery w Karkonosze i Góry Izerskie. Warto zerknąć na listę kierunków i atrakcji.

Tak, sezonowo działa hotelowa Informacja Turystyczna, która sprzedaje bilety wstępu do lokalnych atrakcji oraz wyjazdy na wycieczki. Dodatkowo, IT udziela informacji o sytuacji na szlakach turystycznych i stokach narciarskich.

Bezpieczny hotel
Akceptujemy Bony Turystyczne
Powered by