Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami,
Sprzedaż usług hotelowych, w szczególności powierzchni konferencyjnej,
Przygotowywanie ofert handlowych według ustalonej polityki cen, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów,
Przyjmowanie i obsługa rezerwacji powierzchni konferencyjnej oraz rezerwacji grupowych w hotelu na poziomie oferowania, prowadzenia negocjacji z klientem,
Planowanie grup i konferencji odbywających się na terenie hotelu w oparciu o podpisane kontrakty,
Ustalanie szczegółów organizacji eventów biznesowych z klientami oraz koordynacja ustaleń z poszczególnymi działami operacyjnymi hotelu,
Zaangażowanie na każdym etapie organizacji eventu biznesowego,
Obsługa i opieka nad grupami pod kątem oczekiwań klientów,
Czuwanie nad sprawnym przebiegiem konferencji, spotkań i wszelkich eventów biznesowych w hotelu, Bieżące rozwiązywanie problemów,
Ścisła współpraca z innymi działami hotelu,
Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole w celu zapewnienia grupom jak najlepszej obsługi,
Pełnienie funkcji „Manager on Duty”, Realizacja obranych strategii i założeń budżetowych.
OCZEKIWANIA
Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
Doświadczenie w obsłudze rezerwacji konferencyjnych i grupowych - przygotowywaniu ofert, negocjowaniu warunków, ustalaniu szczegółów, wprowadzaniu listy gości do systemu, rozliczaniu pobytu grup,
Umiejętności nawiązywania relacji biznesowych i zorientowanie na wysoki standard obsługi,
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
Wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi,
Znajomość technik sprzedaży i dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność koordynacji oraz prowadzenia wielu projektów jednocześnie,
Umiejętność planowania, analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
Inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
Znajomość sytemu HORECA i Premium Hotel będzie dodatkowym atutem,
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
Dyspozycyjność, gotowość do pracy także w weekendy i święta.
OFERUJEMY
Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie resortu,
Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
Program Poleceń Pracowniczych,
Program MultiLife,
Atrakcyjne zniżki na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu,
Be the first to know about the latest events, offers and promotions!
GÓRSKIE RESORTY (MOUNTAIN RESORTS)
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by SILVER MOUNTAIN RESORT OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKĄ KOMANDYTOWĄ, ul. Widok 8, 00-023, Warszawa, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in .