• Budowanie pozytywnego wizerunku hotelu,
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Gości, a także prawidłowego przebiegu ich pobytu zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • Profesjonalna obsługa spraw związanych rezerwacją pobytu - przedstawianie najkorzystniejszych ofert w oparciu o zdefiniowane potrzeby,
  • Organizowanie oraz koordynowanie pracy zespołu podczas prowadzonej zmiany,
  • Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji międzydziałowej,
  • Odpowiedzialność za dział podczas nieobecności Front Office Managera,
  • Profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem Gości, szybkie reagowanie na ich potrzeby,
  • Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
  • Rozliczanie pobytów oraz sporządzanie dokumentów sprzedaży i raportów,
  • Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hotelu.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Pasja do hotelarstwa oraz praca zgodnie z ideą gościnności i otwartości,
  • Wysoka kultura osobista oraz zorientowanie na świadczenie usług na najwyższym poziomie,
  • Doskonała organizacja pracy własnej i prowadzonego zespołu,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność szybkiego reagowania i znajdywania rozwiązań w stresujących warunkach,
  • Umiejętność planowania, analitycznego myślenia,
  • Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
  • Znajomość pakietu Office (Word, Excel),
  • Znajomość języka angielskiego/ niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
  • W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
  • Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
  • Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu.
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Posiłki pracownicze,
  • Paczki świąteczne,
  • Parking dla pracowników.
Poukaz na pobyt se snídaní v Platinum Adults
od /ks
Voucher na pobyt v hotelu se snídaní a obědovečeří
od /ks
Voucher na ubytování v hotelu pro dva s romantickou večeří
od /ks
Poukaz na pobyt v balíčku She. Buď věrná. Sobě.
od /ks
Voucher "Relax pro dva ve SPA"
od /ks
Amount voucher
od /ks