PLATINUM MOUNTAIN HOTEL & SPA – NAJLEPSZE KONFERENCJE W KARKONOSZACH

Publikacja:
21 października 2020
Przez:
Wioletta

Platinum Mountain Hotel & SPA – komfortowy, górski hotel ze swym nowoczesnym zapleczem konferencyjnym jest idealnym miejscem na organizację konferencji, szkolenia, spotkania biznesowego, czy integracyjnego. Umiejscowienie hotelu  w sercu Karkonoszy, a jednocześnie blisko stolicy Dolnego Śląska – Wrocławia sprawiają, że Platinum Mountain Hotel & SPA jest obiektem najczęściej wybieranym do realizacji różnego rodzaju eventów.  Posiadamy największą  w Szklarskiej Porębie salę konferencyjną o imponującej przestrzeni i oryginalnym wystroju. Powierzchnia sali może służyć jako miejsce do organizacji dużych i mniejszych, oficjalnych i mniej formalnych spotkań. Dzięki modułowej zabudowie i mobilnym, dźwiękoszczelnym ścianom salę Ametyst można podzielić na kilka mniejszych przestrzeni,  co daje ogromne możliwości aranżacji w zależności od potrzeb grupy.

Sala Ametyst znajduje się na parterze hotelu, w pobliżu recepcji, restauracji Regionalne Talerze i Lobby Baru.  Wygodny dostęp  i jej wysokość 3,30 m powodują, że praktycznie każda jej aranżacja jest możliwa do wykonania.  Posiada duże, panoramiczne okna z widokiem na piękny, stary las i nieograniczonym dostępem do światła dziennego, a także z bezpośrednim wyjściem na przyległy do sali ogromny taras. Sala Ametyst łączy w sobie funkcjonalność i elegancję. Zastosowane w niej technologie multimedialne i audiowizualne oraz wsparcie techniczne przez cały czas trwania spotkania, zapewniają przeprowadzenie nawet najbardziej wymagającego eventu.

Salę Ametyst XL można podzielić na 4 osobne mniejsze sale.

Możliwy podział i układ:

m2 Teatr Szkolenie Podkowa Bankiet
Sala Ametyst 310 330 150 90 150
Sala Ametyst S1 75 30 25 20 40
Sala Ametyst S2 76 55 50 30 50
Sala Ametyst S3 95 80 75 40 60
Sala Ametyst S4 58 70 40 20 30

 

Każda z tych sal posiada profesjonalne wyposażenie: projektor multimedialny, ekran,  flipchart, nagłośnienie.

W naszej ofercie posiadamy również Salę kameralną – idealną na spotkania biznesowe, zarządów, rad nadzorczych lub szkolenia dla grup do 10 osób. Sala jest klimatyzowana, w swym standardowym wyposażeniu posiada flipchart oraz ekran multimedialny, który ułatwia przeprowadzenie telekonferencji czy spotkań online.

Ponadto na potrzeby eventów i wykwintnych bankietów udostępniamy Palladium Cafe & Lobby Bar oraz klimatyczną Restaurację Regionalne Talerze. Przestronne wnętrza naszej Restauracji  zapewnią komfort każdej uroczystości, a niesamowity charakter tego miejsca dopełnia oryginalny design z regionalną ceramiką na ścianach. To idealne miejsce na organizację bankietów, uroczystości rodzinnych czy wesel nawet dla 200 osób.

Nasz zespół plannerów MICE cechuje profesjonalizm i bogate doświadczenie w organizacji różnego formatu eventów. Każda grupa organizująca spotkanie ma do swojej dyspozycji dedykowanego opiekuna MICE, który na bieżąco koordynuje realizację projektu spotkania na każdym jego etapie.

Dzięki przemyślanym rozwiązaniom dedykowanym Gościom biznesowym i konferencyjnym, Platinum Mountain Hotel & SPA zaprojektował przestrzeń do pracy i wypoczynku a także dobrej zabawy dla uczestników spotkań. Część hotelowa oferuje 147 przestronnych i luksusowych pokoi, w standardzie 5*. Każdy pokój posiada przestronny balkon z widokiem na górski krajobraz Szrenicy lub malowniczy las.

Platinum Apartments, są doskonałym uzupełnieniem oferty Platinum Mountain Hotel & SPA. Ten produkt premium obejmuje 10 Apartamentowców nieskategoryzowanych (w 4-gwiazdkowym standardzie) – obecnie funkcjonuje 7 już Apartamentowców – (w sumie 313 apartamentów dla Gości resortu), przeznaczonych na grupowy wypoczynek. Grupy chwalą sobie zakwaterowanie w części apartamentowej, ze względu na prywatność i odrębność grupy od pozostałych Gości.

Dodatkowe atrakcje.

Designerska restauracja Regionalne Talerze, łącząc kuchnię polską z kulinarną tradycją regionu oferuje bogactwo smaków sezonu. Klimatyczny Palladium Café and Lobby Bar proponuje szeroką ofertę autorskich koktajli naszych barmanów i wykwintną selekcję win według rekomendacji naszego sommeliera. Jest to serce Hotelu, miejsce towarzyskich spotkań, które tętni życiem wieczorami dodatkowo urozmaiconymi dzięki bogatemu programowi muzycznych atrakcji na żywo.

Strefa Wellness z kompleksem wewnętrznych basenów i saun to idealny przepis na relaks po całym dniu, a nasi doświadczeni kosmetolodzy z salonu Dr Ireny Eris Beauty Partner służą swoją profesjonalną radą w doborze program zabiegów dla każdego z naszych Gości, od relaksacyjnych masaży po specjalistyczne zabiegi na twarz.

Dla grup chcących spędzić wolny czas aktywnie Szklarska Poręba i jej okolice proponują mnóstwo atrakcji w postaci wycieczek z przewodnikiem, zarówno pieszych, jak  i rowerowych, a propozycji zimowych i letnich aktywności jest wiele. Nasi dedykowani opiekunowie MICE są do dyspozycji w organizacji tych aktywności dla naszych Gości.

Nowoczesne centrum konferencyjne, znakomita infrastruktura, elastyczne podejście oraz bogata oferta atrakcji gastronomicznych i integracyjnych sprawiają, że spotkania w Platinum Mountain Hotel & SPA utożsamiane są z profesjonalizmem i niezapomnianymi wrażeniami.

Doskonała lokalizacja, a także najwyższy poziom usług hotelowych i biznesowych sprawiają, że do Platinum Mountain Hotel & SPA powracają zarówno organizatorzy eventów, jak i uczestnicy.

W trosce o naszych Gości centrum konferencyjne Platinum Mountain Hotel & SPA, o łącznej powierzchni 430 m2, z pełną odpowiedzialnością jest w stanie zrealizować każde spotkanie zgodnie z aktualnymi normami bezpieczeństwa. Udoskonaliliśmy nasze procedury ochrony Gości i pracowników, a dzięki temu możemy organizować eventy z zachowaniem aktualnych wymogów reżimu sanitarnego, spełniając wszelkie oczekiwania naszych Klientów.

Zapraszamy do kontaktu z działem MICE w celu organizacji eventów: pod numerem telefonu +48 608 881 318 i adresem email: MICE@platinum-mountain.pl

 

< Powrót
Bezpieczny hotel
Akceptujemy Bony Turystyczne
Powered by
B L O G