• Budowanie pozytywnego wizerunku hotelu,
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Gości, a także prawidłowego przebiegu ich pobytu zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • Profesjonalna obsługa spraw związanych rezerwacją pobytu - przedstawianie najkorzystniejszych ofert w oparciu o zdefiniowane potrzeby,
  • Organizowanie oraz koordynowanie pracy zespołu podczas prowadzonej zmiany,
  • Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji międzydziałowej,
  • Odpowiedzialność za dział podczas nieobecności Front Office Managera,
  • Profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem Gości, szybkie reagowanie na ich potrzeby,
  • Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
  • Rozliczanie pobytów oraz sporządzanie dokumentów sprzedaży i raportów,
  • Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hotelu.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Pasja do hotelarstwa oraz praca zgodnie z ideą gościnności i otwartości,
  • Wysoka kultura osobista oraz zorientowanie na świadczenie usług na najwyższym poziomie,
  • Doskonała organizacja pracy własnej i prowadzonego zespołu,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność szybkiego reagowania i znajdywania rozwiązań w stresujących warunkach,
  • Umiejętność planowania, analitycznego myślenia,
  • Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
  • Znajomość pakietu Office (Word, Excel),
  • Znajomość języka angielskiego/ niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
  • W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie resortu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
  • Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Program MultiLife,
  • Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu.
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Posiłki pracownicze,
  • Paczki świąteczne,
  • Parking dla pracowników.
już od /osoba/noc
Min 2 noce
Pobyt w SUPER CENIE
już od /osoba/noc
Min 2 noce
Work-life balance w Karkonoszach
już od /osoba/noc
Min 2 noce
już od /osoba/noc
Min 2 noce
We dwoje
już od /osoba/noc
Min 2 noce
Workation w Karkonoszach
już od /osoba/noc
Min 1 noc
już od /osoba/noc
Min 2 noce
Poznaj Pragę
już od /osoba/noc
Min 2 noce
Oferta bez wyżywienia
już od /osoba/noc
już od /osoba/noc
Min 2 noce
Bal Sylwestrowy "Podróż dookoła świata"
już od /osoba/noc
Min 2 noce
#PlatynowySylwester
już od /osoba/noc
Min 2 noce
już od /osoba/noc
Min 3 noce
Zima w SUPER CENIE
już od /osoba/noc
Min 2 noce
#PlatynoweBiegówki
już od /osoba/noc
Min 3 noce
Zimowa #PlatynowaOdnowa
już od /osoba/noc
Min 2 noce
Zimowa #PlatynowaPrzygoda - śniadania
już od /osoba/noc
Min 3 noce
Oferta bezzwrotna ze śniadaniem
już od /osoba/noc
Wielkanoc przy rodzinnym stole - Sala Ametyst
już od /osoba/noc
Min 2 noce
Wielkanoc przy rodzinnym stole - restauracja Piatti
już od /osoba/noc
Min 2 noce