BIZNES

01

Bezpieczne spotkania biznesowe: konferencje, eventy i przyjęcia bankientowe w Platinum Mountain Hotel & SPA

Wartości takie jak #bezpieczeństwo i #ochrona Gościa, a także Pracowników nabrały zupełnie innego wymiaru w Platinum Mountain Hotel & SPA.

W rezultacie udoskonalone zasady sanitarne i procedury bezpieczeństwa pozwalają naszym Gościom w pełni cieszyć się spokojnym wypoczynkiem, a organizatorzy spotkań mają pewność, że zorganizowane przez nas wydarzenia, spełniają wszystkie oczekiwania naszych Klientów pod względem merytorycznym, a także te oczekiwania związane z zachowaniem obowiązujących wymogów reżimu sanitarnego.

Polityka bezpieczeństwa obowiązująca w Platinum Mountain Hotel & SPA uwzględnia najwyższe standardy w kwestii higieny, organizacji i logistyki, jest zgodna z aktualnymi wytycznymi (GIS, MZ, WHO) i obowiązującymi procedurami rządowymi. Jednocześnie staramy się, aby były one dla Państwa jak najmniej uciążliwe.

#platynowechwile w bezpiecznym otoczeniu

Poznaj #bezpiecznyevent w Platinum Mountain Hotel & Spa

BIZNES

02

Doświadczenie i profesjonalizm czyli spotkania biznesowe             w Platinum Mountain Hotel & SPA

Dowolna możliwość aranżacji przestrzeni sal konferencyjnych

Platinum Mountain Hotel & SPA to doskonałe miejsce na organizację konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Do dyspozycji sektora MICE oddaje nowoczesne centrum konferencyjne, w którego portfolio znajdują się 4 przestronne sale konferencyjne, z pełnym nowoczesnym wyposażeniem audiowizualnym i multimedialnym (ekran, rzutnik, nagłośnienie), z dostępem do światła dziennego i przepięknym widokiem na las. Ich modułowa zabudowa pozwala nam na ustawienie sal konferencyjnych na 10 sposobów, a dźwiękoszczelne ściany działowe pozwalają na przeprowadzenie kilku wydarzeń równolegle w tym samym czasie, zapewniając komfort uczestnikom każdego z nich.

Sala Ametyst Premium (430 m2) to największa przestrzeń konferencyjna znajdująca się na parterze hotelu, tuż za recepcją. Wygodny dostęp do niej i jej wysokość 3,30 m powodują, że praktycznie każda jej aranżacja jest możliwa do wykonania.
Sala Ametyst Premium, powstała z połączenia 4 sal wraz z częścią lobby baru to wielofunkcyjna powierzchnia biznesowa pozwalająca na zorganizowanie konferencji nawet dla 385 osób (ustawienie teatralne), lub gali dla 180 osób (ustawienie bankietowe). Jest ona głównym elementem centrum konferencyjnego Platinum Mountain Hotel & SPA. Piękny widok i dostęp do światła dziennego oraz wyjście bezpośrednio na leśny taras od strony ogrodu hotelu to nieodzowne zalety organizacji spotkania czy eventu w tym miejscu. Sala konferencyjna jest w pełni klimatyzowana, a każdą z jej części można ustawić w dowolnym układzie, w zależności od potrzeb organizatora.

W portfolio znajduje się także Sala kameralna – idealna dla małych posiedzeń zarządu lub szkoleń dla grup 10-cioosobowych. Sala jest klimatyzowana, w swoim standardowym wyposażeniu posiada flipchart oraz ekran multimedialny, który ułatwia przeprowadzenie telekonferencji czy spotkań online.

Możliwy podział i układ sali Ametyst Premium:

                                               m2     Teatr     Szkolenie     Podkowa     Bankiet
Sala Ametyst Premium       430      385           185                100           180
Sala Ametyst S1                    75         30              25                  20             40
Sala Ametyst S2                    76         55              50                  30             50
Sala Ametyst S3                    95         80              75                  40             60
Sala Ametyst S4                    58         70              40                  20             30
Lobby Bar                            100         80              60                  40             60

Każda z tych sal posiada :
– projektor multimedialny;
– ekran;
– flipchart;
– nagłośnienie

Restauracja Regionalne Talerze

Do realizacji spotkań oddajemy także naszą klimatyczną Restaurację Regionalne Talerze. To właśnie jej przestronne wnętrza zapewnią komfort każdej uroczystości, a niesamowity charakter tego miejsca dopełnia oryginalny design z regionalną ceramiką na ścianach. To idealne miejsce na organizację przyjęć bankietowych, uroczystości rodzinnych czy wesela nawet dla 200 osób.

Atutem przestrzeni konferencyjnej jest jej usytuowanie na parterze hotelu, tuż za recepcją oraz w pobliżu Restauracji Regionalne Talerze oraz Palladium Cafe & Lobby Bar. Takie rozwiązanie umożliwia zorganizowanie eventu, spotkania biznesowego w tym samym czasie jednocześnie w kilku miejscach dla nawet 450 osób. Wykorzystując całą przestrzeń parteru hotelu można zaaranżować kilka spotkań o różnym charakterze w jednym czasie.

BIZNES

02

Sale konferencyjne

W zależności od potrzeb, dzięki systemowi ścian przesuwnych, sale mogą być dowolnie modyfikowane. Salę konferencyjną Ametyst Premium można podzielić na 6 różnorodnych części. Pozwala to dostosować wielkość pomieszczenia do rodzaju spotkania.
Każda z 6 sal posiada niezależne, nowoczesne wyposażenie audiowizualne i multimedialne (ekran, rzutnik, nagłośnienie). Dzięki panoramicznym okom, pomieszczenia mają dostęp do naturalnego światła. Ogromnym atutem jest malowniczy widok okolicznych lasów. W razie konieczności przestrzeń można zaciemnić. W dwóch z części zamontowano dodatkowe haki, które pozwalają na podwieszenie oświetlenia scenicznego. Każda z sal konferencyjnych jest klimatyzowana.

Oferujemy Państwu  również możliwość udostępnienia sceny, podestu, mównicy, laptopa oraz flipchartów. Mamy możliwość przygotowania bufetu kawowego zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz sal

BIZNES

03

Oferta biznesowa

W ramach oferty biznesowej Platinum Mountain Hotel & SPA organizatorzy spotkań maja do dyspozycji powierzchnię sali konferencyjnej w wybranej aranżacji, nowoczesny sprzęt audiowizualny, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz dodatkowe wyposażenie jak: scena, mównica, podest, wedle życzenia i zapotrzebowania organizatora.
Na każdym etapie organizacji spotkania czy realizacji danego wydarzenia organizator spotkania jest w kontakcie z dedykowanym Opiekunem MICE.
Współpracujemy z zaufanymi i sprawdzonymi podwykonawcami w zakresie: dekoracji, oświetlenia, nagłośnienia, tłumaczenia symultanicznego, fotografii, czy dodatkowych atrakcji na spędzenie wolnego czasu.

04

BIZNES

Dedykowany opiekun MICE dla każdej grupy

Nasz zespół tworzą doświadczeni opiekunowie MICE, dedykowani odpowiednio każdej grupie. Zajmują się kompleksowo organizacją każdego spotkania na każdym jego etapie, od przygotowania kalkulacji i harmonogramu pobytu, poprzez jego realizację i kompleksowe wykonanie. Są oni obecni przez cały czas trwania eventu, aby na miejscu koordynować przebieg spotkania.
Nasi koordynatorzy MICE to osoby z wieloletnim doświadczeniem w organizacji eventów różnego formatu i wielkości. W zależności od zapotrzebowania, po zebraniu kompleksowego wywiadu, wzbogacimy ofertę o dodatkowe usługi uatrakcyjniające pobyt realizowane przez hotel lub współpracujące z nami firmy zewnętrzne.

Dedykowany opiekun MICE
dla każdej zorganizowanej grupy

BIZNES

05

Biznes menu

Przerwy kawowe
Nasz szef kuchni przygotował specjalne menu biznesowe, w którym znajdują się zarówno przerwy kawowe standardowe, a także przerwy dedykowane z Fit menu czy też menu w formie przekąsek. Każdą z nich możemy przygotować zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz sali konferencyjnej.
Biznes Lunch
W zależności od wielkości grupy oraz czasu, jakim ona dysponuje proponujemy zarówno dwudaniowe biznes lunche, obiady serwowane, jak i bogate bufety obiadowe z całą gamą dań do wyboru. W ofercie posiadamy także finger foody i menu przekąsek.
Kolacje
Aby Państwa spotkanie było niezapomniane, proponujemy karkonoskie kolacje grillowe, klimatyczne ogniska a także kolacje bankietowe i okazjonalne z wykwintnym menu.

06

BIZNES

                  Integracje i aktywności                dla grup biznesowych

Zaletą Platinum Mountain Hotel & SPA jest jego topowa lokalizacja w Szklarskiej Porębie, w malowniczej scenerii Karkonoszy i Gór Izerskich, pod szczytem Szrenicy i zaledwie 10 min spacerem od zespołu nartostrad SkiArena Szrenica. Daje to ogromne możliwości organizacji czasu wolnego, team buildingu czy zajęć integracyjnych w plenerze: wycieczki z przewodnikiem, wyprawy rowerowe. Piękne naturalne pejzaże, malownicze szlaki turystyczne, krystaliczne potoki, wodospady, niepowtarzalne warunki narciarskie zarówno zjazdowe jak i biegowe oraz ścieżki rowerowe o różnym stopniu trudności pozwalają na organizację spotkania firmowego pełnego ciekawych aktywności.
W programie gier terenowych i zajęć outdoorowych proponujemy m.in.:
  • Spływ bobrem : Proponujemy 3 trasy. 4km (ok.45-50min.), 6km (ok.1-1,5h) i 10km (ok.2h). Czas i dobór trasy w dużej mierze zależą od poziomu wody w rzece Bóbr. Trasy wiją się przez przepiękny Park Krajobrazowy Doliny Bobru, który tworzy malowniczy obszar Natura 2000.
  • Zmagania walońskie : Gra terenowa przybliża trud życia dawnych Walończyków. Na uczestników zabawy będzie czekało m.in. zadanie związane z odnalezieniem znaków walońskich, poszukiwaniem złóż metali, odlaniem monety, a także rozwiązaniem szeregu łamigłówek logicznych i konkurencji sprawnościowych, z którymi zmagali się dawni poszukiwacze skarbów w Sudetach. Uczestnicy spacerują wraz z przewodnikiem po najpiękniejszych szlakach turystycznych wokół Szklarskiej Poręby.
  • Olimpiada firmowa : To propozycja dla fanów rywalizacji i dobrej, aktywnej zabawy. Kolaż zmagań sprawnościowych i logicznych. Dynamiczny scenariusz oparty jest w tym samym stopniu na rywalizacji, co na współpracy.
  • Wycieczki rowerowe: Proponujemy Państwu wycieczki rowerowe przepięknymi trasami leśnymi po przedgórzu karkonoskim o różnym stopniu trudności i długości trasy.
  • Wycieczki autokarowe z przewodnikiem: zwiedzanie Czech i czeskich Browarów z degustacją lokalnego piwa, Skalne Miasto, Praga i inne.
W programie zajęć  indoorowych proponujemy m.in.:
  • Degustacja lokalnych alkoholi (likiery, piwa i nalweki) przeplataną opowieściami o legendach regionalnych.
  • Wieczór kubański to „fiesta cubana” gorących rytmach salsy, gdzie muzyka, taniec, zapach cygar, kubański rum i gorąca atmosfera zapewnia moc niezapomnianych wrażeń.
  • Mobilny Escape Room : pokoje pełne zagadek z fabułą o różnej tematyce.

BIZNES

07

Przyjęcia okolicznościowe  wesela, komunie i chrzciny

#platynowechwile to nasza codzienność, tworzymy dla Gości niezwykłe chwile, dbamy o niezapomniane wspomnienia i niepowtarzalne emocje radości, wzruszenia i szczęścia, szczególnie podczas organizacji uroczystości prywatnych i rodzinnych imprez okolicznościowych.
Dbamy o wyjątkowy nastrój i oprawę całego wydarzenia, aby stał się tym wymarzonym wydarzeniem w Państwa życiu.
W ramach oferty organizujemy przyjęcia okolicznościowe w sali bankietowej oraz w ogrodzie na skraju lasu, na tarasie przy pięknym strumieniu.
Nasz dedykowany Wedding Planer służy radą i swoim doświadczeniem każdej Parze, która zdecyduje się właśnie nam powierzyć zaszczyt realizacji ich najpiękniejszego dnia w życiu.
Sala bankietowa i Restauracja Regionalne Talerze
Przestronna sala bankietowa Ametyst Premium (430 m2) z panoramicznymi oknami i wysokością 3,30 m, daje wiele możliwości aranżacji i dekoracji , a dodatkowo wystrój w pastelowych barwach tworzy z niej idealną scenerią dla organizacji przyjęć weselnych, komunii i rodzinnych przyjęć okolicznościowych, a także kameralnych spotkań rodzinnych lub bankietów biznesowych.
Klimatyczna Restauracja Regionalne Talerze ze swoim niesamowitym charakterem dopełnionym oryginalnym designem z regionalną ceramiką na ścianach to kolejne miejsce dedykowane dla rodzinnych wydarzeń w Platinum Mountain Hotel & Spa.
Zasady bezpieczeństwa: Oferta oraz atrakcje są planowane w odniesieniu do aktualnie obowiązujących obostrzeń rządowych związanych z pandemią Covid-19 w Polsce. W trosce o Państwa bezpieczeństwo,  zastosowanie znajdą wszystkie procedury dot. gastronomii, serwisu i spotkań okolicznościowych w Platinum Mountain Hotel & SPA (czytaj więcej)

BIZNES

04

Czas wolny

Platinum Mountain Resort umiejscowiony został w niezwykle malowniczej scenerii Karkonoszy i Gór Izerskich. Daje to ogromne możliwości organizacji czasu wolnego, team buildingu czy zajęć integracyjnych w plenerze. Piękne naturalne pejzaże, malownicze szlaki turystyczne, krystaliczne potoki, wodospady, niepowtarzalne warunki narciarskie zarówno zjazdowe jak i biegowe oraz ścieżki rowerowe o zróżnicowanej trudności pozwalają na organizację niezwykłego i niepowtarzalnego wyjazdu firmowego.

Wśród całej masy sposobów na spędzenie wolnego czasu w grupie  proponujemy organizację zajęć team building.

08

BIZNES

Pokoje i Apartamenty Platinum – zakwaterowanie dla grup

Gościom biznesowym Platinum Mountain Hotel & SPA proponujemy zarówno pokoje hotelowe w klimatycznym, luksusowym hotelu 5*, jak i apartamenty z prywatnymi saunami w standardzie 4*, znajdującymi się w resorcie. Pozwala to na elastyczne zakwaterowanie grup w oparciu o ich preferencje. Grupom szkoleniowym sugerujemy zakwaterowanie w hotelu, co pozwala na odnalezienie sali konferencyjnej i restauracji w jednym miejscu. Grupom integracyjnym zaś proponujemy nasze w pełni wyposażone Apartamenty. Zarówno Goście zakwaterowani w hotelu, jak i w Apartamentach Platinum mają swobodny i nieograniczony dostęp do naszej strefy wellness wyposażonej w baseny, jacuzzi i strefę saun i siłowni.

W SKRÓCIE

Dedykowany opiekun

Niestandardowe przerwy kawowe

Pralnia

High Speed Internet

Wsparcie techniczne

Prasowania

Komfortowe wyposażenie

Scena i parkiet*

Siłownia

Zróżnicowane metraże sal

DJ oraz konferansjer*

Lobby Bar

Autorskie menu

Międzynarodowa prasa Media Box

Restauracje a'la carte

Spa

Informacja turystyczna w obiekcie

Wędrówki po górach

Sauny

Grilowanie w plenerze*

Wycieczki rowerowe

Aqupark

Pomysły na integrację

Bliskość natury

Zwiedzanie z przewodnikiem

Liczne animacje

Wspinaczka*

Ognisko na terenie obiektu

Ofertę szyjemy na miarę. Skontaktuj się z naszym
działem obsługi konferencji i bankietów.


+48 756 299 901

OFERTY

Zobacz Platinum Mountain Hotel & SPA w serwisie
miejscakonferencyjne.pl
Powered by
B L O G